שליחת קו"ח למשרה: 0


* ניתן לצרף רק קבצים מסוג docx, doc ו- PDF* גודל קובץ מקסימאלי 1 mb

מטה וחדשנות

דרוש/ה רפרנט/ית תוכן וניהול דיגיטל- מס' משרה 5126

דרוש/ה רפרנטי/ת תוכן וניהול דיגיטל

תיאור התפקיד:
דרוש/ה: איש/אשת תוכן ודיגיטל
למחלקת השיווק של Deloitte דרוש/ה חיית דיגיטל לתפעול אתר האינטרנט והרשתות החברתיות של הפירמה.
אשף/ית במילים ובלייקים, בעל/ת יכולת עבודה בצוות, עם ראש גדול, יחסי אנוש מצוינים ושאיפות לצמוח ולהתקדם בפירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם - זוהי המשרה האידיאלית עבורך!

דרישות:
ניסיון והבנה גבוהה בעולם הדיגיטל ובעיקר בניהול רשתות חברתיות פיסבוק, LinkedIn, יוטיוב) – חובה)
ניסיון וידע בניהול קמפיינים ממומנים ואורגניים בפיסבוק וניתוח נתונים- חובה
ניהול והזנת תכנים לאתרים ולמיניסייטים
ניסיון בעריכת סרטונים- יתרון
יכולת הוצאה לפועל וניהול מטריציוני של פרויקטים, ספקים וממשקי פנים
שליטה בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה – חובה
יכולת התנסחות מעולה בכתב ובע"פ – חובה
ידע בפוטושופ ובתוכנות עיצוב אחרות – יתרון

זמינות למשרה מלאה ושעות נוספות

דרוש/ה מנהל/ת יח"צ ודיגיטל- מס' משרה 5108

לפירמת Deloitte דרוש/ה מנהל/ת דיגיטל ויח"צ למחלקת שיווק ופיתוח עסקי.
התפקיד כולל אחריות על תחומי הדיגיטל (אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות), תקשורת, יח"צ ותקשורת פנים ארגונית.
העבודה בממשק עם דרגי הניהול הבכיר של הפירמה

דרישות התפקיד
תואר ראשון בתחומים רלוונטיים –חובה
ניסיון קודם בתחום – חובה
אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה
אוריינטציה לעולמות הדיגיטל
יכולות הבעה גבוהות בכתב ובע"פ
יכולת עבודה תחת לחץ
ראייה כוללת ורב מימדית
ראש גדול
ניסיון בניהול צוות – יתרון

דרוש/ה רפרנט/ית ניהול ידע ומכרזים-מס' משרה 4981

ל-Deloitte דרוש/ה רפרנט/ית ניהול ידע ומכרזים.
התפקיד כולל אחריות על ניהול הידע במכרזים; הכנת מכרזים; אפיון, פיתוח והטמעת כלי ניהול ידע; טיפול שוטף בפורטל הארגוני לרבות עבודה מול ממשקים מרובים; כתיבה, עריכת תוכן והנעת נציגי ניהול ידע ביחידות; קידום תרבות של שיתוף ידע; הטמעת השימוש באתרים, מאגרים, כלי מידע וידע של הפירמה הגלובלית והמקומית.
עבודה במשרה מלאה במשרדינו שבמגדלי עזריאלי ת"א.
דרישות:
תואר ראשון במדעי ההתנהגות/מנהל עסקים/טכנולוגיות למידה – חובה
סדר, דייקנות וירידה לפרטים- חובה
סקרנות וראש גדול- חובה
אוריינטציה טכנולוגית – חובה
כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ בעברית ובאנגלית –חובה
תואר ראשון או שני בלימודי מידע/מידענות/ניהול ידע- יתרון
יכולת למידה מהירה וניסיון בעבודה מארגון בינלאומי- יתרון

דרוש/ה רפרנט/ית מרקום למחלקת שיווק ופיתוח עסקי- מס' משרה 5118

רפרנט/ית מרקום למחלקת שיווק ופיתוח עסקי מספר משרה 5118

ל Deloitteדרוש/ה רפרנט/ית למחלקת מרקום עם תשוקה לתחום השיווק המחפש/ת סביבת עבודה דינמית.
מדובר בתפקיד ראשוני המיועד למעוניינים/ות להשתלב בתחום המרקום.
במסגרת התפקיד:
- הפקה ועיצוב של חומרים מקצועיים ל-PRINT ולדיגיטל (מצגות, חוברות, ברושורים, הצעות מחיר וכו')
- תכנון, אפיון והפקה של אירועים (ללקוחות ואירועים פנימיים) לרבות מיתוג, ביתני תערוכה וכד'
- ניהול מו"מ ועבודה מול ספקים (לרבות מעצבים, בתי דפוס וכיו"ב)
- תפעול שוטף ושימוש במערכת דיוור ללקוחות

העבודה במשרה מלאה במשרדינו שבמגדלי עזריאלי ת"א. נדרשת נכונות לשעות נוספות.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

דרישות

השכלה אקדמאית - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
יכולת תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות - חובה
כישורי עיצוב - עין טובה לאסתטיקה
שירותיות ויחסי אנוש מעולים
ניסיון בעבודה בתוכנת PPT - חובה
יכולות עריכת וידאו - יתרון

דרוש/ה רפרנט/ית למחלקת רכש- מס' משרה 5064

תיאור תפקיד: ל- Deloitte, פירמת ייעוץ וראיית חשבון גלובלית דרוש/ה רפרנט/ית למחלקת רכש
התפקיד כולל :
- עבודה שוטפת מול הספקים: בדיקת מחירוני הספקים והשוואתם באמצעות הצעות מחיר, ניהול משא ומתן מול הספק, מתן מענה לשאלות הספקים ווידוא כי הסחורה סופקה.
-הזנת דרישות, הזמנות וחשבוניות במערכת ושליחת הזמנות רכש אל הספק.
- מתן סיוע שוטף בשאלות הנוגעות לרכש לכל השותפים בתהליך הרכש.
מדובר במשרה מלאה בעזריאלי, תל אביב

דרישות: ידע וניסיון בעבודה במערכת הפריורטי – חובה.
ניסיון במחלקת רכש – יתרון
שליטה בתוכנות OFFICE
שליטה גבוהה באקסל - יתרון משמעותי
יחסי אנוש טובים, אדיבות ותודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה תחת לחץ ויכולת עבודה עצמאית

דרוש/ה מפתח/ת ומיישם/ת Priority- מס' משרה 4923

תיאור התפקיד:

פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte, מגייסת מפתח/ת ומיישם/ת מערכת Priority להשתלבות בצוות מערכות מידע
התפקיד כולל תכנות מערכת הPriority, תמיכה במשתמשים, כתיבת אפיונים, ועזרה ביישום.
התפקיד משלב עבודה בפרויקטים נוספים של המחלקה.
העבודה במשרה מלאה במגדלי עזריאלי, תל אביב.
דרישות:
ניסיון של כ3-5 שנים בתחום
הכרות טובה עם מערכתPriority ERP
יתרון לבעלי/ות ניסיון במודול הפיננסי בPriority
ביצוע אפיונים ויישומם במערכת Priority ERP, יכולת ביצוע קיסטומים וכתיבת קוד .
יכולת עבודה בצוות.
אנגלית ברמה גבוהה
אוריינטציה שרותית ומוטיבציה גבוהה, יכולת למידה עצמאית.
יכולת תיעוד וניהול שינויים
דרוש/ה מזכיר/ת שותפים- מס' משרה 5016

תיאור התפקיד:

התפקיד כולל טיפול שוטף בכל נושא האדמיניסטרציה של המשרד.
ניהול יומנים מורכבים, תאום פגישות עם גורמים חיצוניים ופנימיים בארץ ובחו"ל
אחריות על תהלכי רכש טיסות לחו"ל וכו'.
עבודה במשרה מלאה+ ש"נ במקרה הצורך

דרישות

תודעת שירות גבוהה - חובה
אנגלית ברמה גבוהה
ניסיון בניהול יומנים של כשנה- שנתיים (גם ניסיון צבאי רלוונטי)
זמינות לעבודה במשרה מלאה בעזריאלי ת"א